Ensimmäinen punnitukseni. Viikko sitten perjantaina itseni punnitsin vaikka vasta maanantaina touhun aloitinkin. Tästä lähin pyrin punnitsemaan itseni aina perjantai aamuisin. Uskon kuitenkin ettei se aina onnistu koska emme ole joko kotona, tai mies/lapset paikalla. Teenhän tämän salaa siihen asti et tuloksia alkaisi näkymään ja mies ihmettelemään muutosta. Tokikin olen niin niin isokokoinen että 10kg ainakin pois ennen kuin saattaa huomata (eli menee ensivuoteen). Onhan se niin että hän näkee minua jatkuvasti niin muutoksenkin pitää olla isompi ennen kuin sellaisen huomaa. Ja tässä asiassa myös sekin et onhan hän mies. En halua tietenkään mitenkään yleistää etteikö miehet voisi huomata pieniäkin muuotoksia mutta minä olen törmännyt elämässäni vain näihin miehiin jotka eivät vaan huomaa joten suotakoon tämä heille anteeksi. Ei me naisetkaan helppoja olla.

Eiliseen vielä, että taisi hieman napsahtaa yli 500kcal:n, mutta suotakoon anteeksi olen kipeä edelleenkin ja eilen olin ihan hirmuisen kipeä. Meillä oli lihaa illaksi uunissa kun mies tuli töistä ja tietysti minun piti sitä syödä ettei alkaisi ihmetteleen. Söin kovin vähän kun hän sanoi miksen syö enempää. Tämän kerran sain flunssan syyksi. Ettei vain flunssan takia maistu. Oikeasti ajattelin että voi pihkura kun on ihan hirmuisen hyvää ja mulla on ihan hirmuinen nälkä.

Ai niin oliko painoni tippunut tällä ekalla viikolla vai ei... No joo -300g että siihen tyytyminen...Minulla ei ole kilpirauhasen vajaatoimintaa ainakaan labrojen mukaan. Mutta jotenkin mun aineenvaihdunta on jumissa kuitenkin. Ollaan terapiassakin mietitty mistä johtuu kun kuitenkin hyötyliikuntaa arkisin saan ihan kivasti jaksamiseen ja voimavaroihini nähden.