Väsynyt, lääkkeistä huolimatta yöunet on jotenkin ihmeellisiä. Nukun koska näet kummallisia unia. Mutta en tarkalleen enään herätessäni muista mitä. Useimmiten ne liittyy jollain muotoa seksiin. Hmm...Onkohan siitä puhe mistä puute. Joo nää pitkät työpäivät miehellä verottaa ja saan hoidella itse itseni. Joo okei on rohkeaa tekstiä mutta pakkohan ei oo lukea jos iljettää. Mulla on joku hellyydenkipeä kausi menossa. Harvemmin mulla tälläistä ikinä oikein on ollut joten oon jotenkin ihan hämilläni. En ymmärrä mistä johtuu. Myös bilettää tekisi jatkuvasti mieli enkä tiedä miksi. Illanistujaisia kaipailen ja kaikkea tuollaista. Oon ihan pöpi.

Eilen tosiaan oli taas päivä kun vein miehen töihin ja hain. Koska piti päästä likan terveystarkastukseen koululle. Likka on nyt 130,1cm ja 28,5kg  sekä muutkin asiat on kondiksessa. Eilenkin oli pakko hakia koppa puita ja laittaa valkia takkoihin ja niin tuntuu olevan tänäänkin koska siellä on kylmä tuuli. Eilen aamulla oli maakin valkoisena hetken ja likkahan nautti tästä. (instas on kuviakin). Piti eilen lämmittää saunakin ja kaikkea mut puhti loppu totaalisesti kesken.

Puhti tuntuu olevan tänäänkin hukassa. Ja tänään ois koululla vanhempainilta mutta minä en sinne pääse. Ei ole autoa eikä likalle vahtia siksi aikaa. Toisaalta en olisi sinne jaksanut mennäkään. Nyt sitten huonon äidin leimaa taas lisää niskaan. 

Mulla ois kakspäiväkin  tänään mutta kun likka sanoi aamulla et haluaa koulun jälkeen leipoa. No eihän niitä tartte maistella et katsellaan kuinka kakspäivän käy. Muutenkin kauhea turvotus pelkästään jostain samperin perunasta. Mutta kun ajattelin sen olevan vaihtelua puurolle mut ei näköjään sitten kuitenkaan. Pakko vaan pysyy puurolinjalla jos ei haluu turvotusta. Tänään taas muutenkiin kauhea kriisi kropasta

Ja kauhea kriisi ja angstailu ahdistus tulevasta viikonlopustakin. Ens viikolla likka onkin kotona viikonlopun niin ei tartte angstailla asiasta. Nytkin yritän olla välittämättä mutta niin se vain on että huomenna iltapäivästä kolmen maissa tulevat hakeen ja sit oon taas yksin. Tuo keli kun tuolleen varoittelee niin noiden pitää pidentää päivää et ehtivät ennen pakkasherraa ja kovia vesikelejä

Pysygologi ei oo vielkää soittanu uutta aikaa ja on siis ollut kaksi viikkoa jo pois töistä kun viimeviikon aika peruuntui. Mä toisaalta niin tarttisin sitä aikaa toisaalta taas en jaksaisi mennä. Otapa siitä nyt selvän si. Huolissani olen kun näin kauan ollut ilmoittamatta että kuinka pahasti sairastunut tai mitä on tapahtunut hänen lähipiirissä. Mut eipä auta kuin odotella yhteydenottoa.