Kyllä nyt se alkoi kolmen päivän kova rutistus siis minun tämän hetken  voinnillani. Onneksi mulla tässä nyt pieni levähdys hetki. Jostain syystä nukuin viimeyönä lääkkeistä huolimatta huonosti. Tälle aamua oon vienyt siis isännän töihin ja laittanut likan kouluun. Eilen en saanu aikaiseksi hakea puita niin tein sen tänään ja laitoin takkoihin valkiat. Pyykkikonekin on päällä samoin kuin astiakone. Nyt mulla on lupa hengähtää hetki bb:n seurassa.

Kun likka tulee koulusta ja ollaan tehty läksyt ja syöty välipala onkin aika lähtiä viemään likkaa kuviskerhoon jonka aikana kun hän on siellä minä käyn apteekissa ja kaupassa. Kun likka pääsee sieltä menemme ystävän uutta kisuvauvaa katsomaan. Likka ei tiedä tästä vielä mitään vaan tulee ihan yllätyksenä. Muuten ei malttaisi tehdä ja keskittyä kokopäivänä mihinkään. 

Tuossa sieltä "kuntoutustöistä" soitettiin ja vien nuo tavarat sinne takaisin kun käyn kaupungissa ja asia on sitten tältä erää kohdallani ohi. Kuulemma uudelleenkin saa hakia kun kokee sen taas avuksi ja ymmärsi tilanteen hyvin miksi en nyt vaan todellakaan jaksa.

Sieltä sitten kun pääsemme onkin isännän haku töistä ja iltapuuhien aika ja koittaa sinne unille jotta huomenna taas jaksaa nousta kukon laulun aikaan. Mutta nyt bb:n pariin paitsi et tietty taaskaan tapahdu mitään. mutta voisin vaiks neuloa samalla noita likan villasukkia kun niitä alkaa justiinsa tarviin.

Löysin myös ystäväni vinkkauksena tosi hyvän jutun kuinka veriryhmä vaikuttaa myös kuinka ruokavalio vaikuttaa laihdutuksessa. Aion siihenkin perehtyä tulevaisuudessa.