Joo ei mulla muuta kuin et taasko sama vk tehtävä ja aivan väärä ihminen tippui. Tässä ollut niin paljon tätä omaakin elämää joka voittanut 10-0 bb:n et oon hieman tipahtanut kärryiltä. Pitänee vaiks ottaa täl viikol taas kiinni hommaa jos tässä sattus enempi oleen aikaakin. 

Oon tosi pettynyt myös et Jonathan selvisi myrskystä. Itsekin tässä todella jo miettii petaako bb sille voittoa. Mietin jopa et kannattaako äänestää finaalissakaan yhtään ketään. Muissa äänestyksissä en oo ruukannu äänestääkään kun ei oo massii ylimääräsii.

Miettinyt myös miksi ihmeessä tuolla noin paljon porukkaa. Eihän tässä enään montaa viikkoa oo jäljelläkään.  Niin tietty kun useampi finaalis niin tulee enempi tuotannol massii. Mut hittooko ne niil enää mitää tekee ku tämän kaiken nähdyn perusteella tää homma on konkassa.

Duudsonit saisi olla yhtäkuin tuotanto niin kenties hommakin pelaisi hieman eritavalla. Nyt kun oon huomannu et pojilla on olemassa se pehmeämpikin puoli et ne ei mee aina enään niin överiksi kuin silloin kun olivat nuoria. 

Mä en tänään jaksa enempää. Jään seuraileen ja katseleen ja katsomaan kuina tyypit on muuttunut ja onko mielipiteeni muuttuneet. Mukavaa bb viikkoa kaikille kuitenkiin!