Se ois sitten Vappu! Ja mitäs suunnitelmia. No kaikenlaistahan tässä pyörii mielessä tai no isännyydellä ainakin. Utajärvelle mökille haluaisi hän mutta mua ei oikein nappaisi lähtiä kun rahaa on niukalti ja bensaa siihen menisi ja se pakkaaminen ja kaikki. Vaunulle ei voi mennä ei tarkene vielä kun siitä on lämmityslaite rikki. Mä haluaisin olla ihan vain kotona. Mutta koskapa mun pyyntöä on kunnioitettu. Tai jos on niin ainakin ensin pitää pari päivää sanoa kokoajan että en todellakaan jaksa. Ja molempien lasten kanssa reissaaminen on mulle hieman nykyään vain niin rasittavaa. Rasittavinta on kun en saa niitä pakkaa itse omia kamojaan tai jos saan saan hävetä silmät päästä sitten niiden ulkonäköä tai vaatteiden vähyyttä yms. Ehkä olen vain itsekäs.

Jaa, ettäkö mitä minä haluaisin. Haluaisin vain kun haemme pojan kun mies tulee kaveriaan auttamasta ja likka koulusta, paistaa munkkeja tänään tai huomenna. Viettää aikaa ihan vain tässä kotosalla. Ruokakaupassa kävin eilen terapian jälkeen niin ei tartte olla ja mennä siinä ryysiksessäkään. Jos keli sallii vois käydä jossain laavulla tai omassa kodassa grillailee tms. Lapsille olen luvannu myös lettuja. Ilmapallot odottaa tuolla myös puhaltelijoita. Mutta tämä ei siis käy isännyydelle.

Liekkö syy sekaisessa kämpässä. Hän kun niin lupasi vapuksi siivota apunani ja arvatkaas onko ehtiny kun ollu kokoajan kaverii ny auttamaas. Minä taas ollu väsyny kun maanantai meni väsyksissä viikonlopusta kun poika oli kotona ja tiistaina ja keskiviikkona oltu ja menty kaupungis asioilla. Nyt oon sit ihan puhki ja siivota tietty vois. Yksin oon nyt mut kun taas mua väsyttää. Se on se palautumispäivä jonka aina näköjään tartten ja psygologin mukaan se on mun kohdalla normaalia mutta mä tunnen olevani huono ihminen laiska ja jne. 

Mutta juu eipäs tässä kummosempia. Hauskaa ja iloista vappua kaikille!