Jeps, niin se vaan viikonloppu meni sekä vappu ja pojan kotiloma ihan vain tullakseen uudestaan kenties viikonloppu ja pojan kotiloma. Pojan kotiloma selviää kenties huomiseen mennessä. Ellei tässä pikapuoliin kun pitäisi ottaa ja alkaa muutenkiin soittaa yhtä jos toista asiaa. Mies kävi töissä ja tuli viemään likan terapiaan ja menee sen jälkeen vielä takaisin. 

Viikonloppu oli aika touhukas. Käytiin niskankoskella grillailemassa, tehtiin linnunpönttöjä sekä normiaskareita yms. Mutta haasteellista kuitenkin on huhhhuh. Saunottiin ja sen sellaista.

Ja haasteellisuus näkyy osastollakin. Sieltä soitteli lääkäri juuri ja toukokuun lopulla on isompaa palaveriä mutta koulussa on niin isoja ongelmia ja näin et evaan meinaavat tampereelle lähetettä nyt kuitenkin vaikka alkuun meinasivat ettei ole oikea paikka pojalle. Tekevät nyt uuden psygologisen kartoituksen myös kun poika siis ilmeisesti kesäkuun loppuun on osastolla ja kun siellä menee heinäkuussa sulkuun miettivät sitten et meneekö ouluun vai miten tekevät kun koko kuukaudeksi mun voimavarat ei kyllä kotonakaan riitä oon jo ihan sippi viikonloppujenkin jälkeen.

Huomenna olisikon mulla meno labraan ja torstaina kaupunki reissu liittyen tuohon likan terapian lappuihin yms. Ja tosiaan viikolopun kohtalo on auki vielä. Mä en vaan jaksa näitä kaikenmailma juhlia. Äitienpäivä ja kaikki niin teennäistä maata hereillä ja oottaa et muut säätää kun kuitenkin oon ennen muita hereillä. 

Oon nyt muutenkin nukkunu taas useamman yön huonosti. Eräs asia vaivaa mutta se on taas juuri se josta ei oo julkisesti vielä lupa mainita. Oon niin väsy just nyt ettei oikein ajatuskaan kulje. Yöllä oli paljon asiaa mitä ajattelin et kirjoitan mut just nyt sit lyö aika tyhjää pää.