Olin eilen siellä töissä. Olin kuusi tuntia. Tämän jälkeen oli pakko luovuttaa ja mennä päivystykseen. Eivät meinanneet ottaa sinne. Tänne pitää nykyisin soittaa aika. Asiasi ei ole kiireinen, mene huomenna omaan tk:hon kuului vastaus. Sanoin että sinnekään ei pääse vaan joutuisin ajaa kaupunkiin huomenna päiväpäivystykseen sitten. No sitten alkoi inttäminen, tarvitsektko sairaslomaa missä olet sitten töissä ja kun olen terepiatyössä en periaattees tarttis lappua mut halusin  et uskovat etten lusmua kun viimeaikoina ollu tosi paljon pois ku ol kipeä tai likka kipä ja noit palaverei yms. ollu. Sit alko inttäminen, mene työterveyteen. No ku siis mä en kuulu siihen kun pääasiallinen tulo kuntoutuseläke, joo siis et ookaan töissä. Siis oon oon mutta en tavallaan. No sit mä tuskastuin ja sanoin. Ihan sama. Mä oon ollu kolmasti flunssassa elokuun jälkeen jos oon ollenka välis parantunu. Ny just hyvä ku pystyn kotiin ajaa joten minä istun vaikka aamuun saakka tuossa ja odotan. No sitten sanottiin. No tämän kerran.

Ihme kyllä sairaanhoitajalle pääsin, otti viel ekana. Alkoi sekin inttää eka samoja asioita mut si se tajus kysyä mist oon ja ku sanoin mistä loppu kuule se siihen ja alkoi tutkiin. 33 tulehdusarvo ja poskiontelotulehdus. Penskana joskus viimeksi sitäkin sairastanu. Muuten jos oon, on se itselleen omin konstein menny ohi. Ja jos ei ois reisua tiedossa en olisi tuonne menny nytkään. Nyt sit on antibiotti kuuri. Viimeksi tainnu saada antibiottia tippana 05 kun saatiin synnytyksessä pojan kanssa molemmat tulehdus lapsiveden oltua pois liian kauan. En oo varma sainko jotain tippaa 08 sapen poistossakin.Oli sitten hyvä kun se anto mul tujua kun mul ei herkkyyksiä eikä allergioita. Sanoi että saattaa maha mennä löysälle. No juu hyvä vaan välillä ku tuo ummetus kuitenkin vaivaa aikalailla usein mua.

Eilen mulla se kakspäiväkin ja 510kcal oli si kalorit. Nyt en tiedä torstain kakspäivästä ku tuota lääket otettava ruan kanssa ja otettava kolmasti päivässä. Jää vielä nähtäväksi miten sen jaan. Pystynkö kun oon kotonakin. Tavoite on pystyä siihen kuitenkin.

Oli ihana eilen tulla kotiin kun oli hieman mies lasten kanssa koittanut siivotakin. Muutenkin heillä oli menny tosi hyvin täällä kun minä tosiaan tuli hieman jälkeen viiden vasta kotiin.

Ollaa si päätetty sunnuntaina aamusellaisien jälkee et jos oltas lakossa laivalle asti. Tänään kyl aika tuskaa. Ihan molemmilla. Saa nähdä noinko pystytää. Jos minusta ois kiinni ni ei pystyttäs. Mut tuosta kiinni niin sen takia päästy jo noinkin pitkälle. Päätetty sooloilukin kieltää. Se on mulla niin niin hankalaa. Et siis kevyesti syödä, flunssa, ja tää  niin huhhuh. Voisko nukkua vaiks lauantaille saakka ja herää vasta si :)

Poika lähti hetki sitten kotia. Perjantaina nähdään kun viedään likka sinne pojan seuraksi ( tai si kiusaksi).

Eipä kummempia, tässä kaikenlaisia projekteja meneillään mut niist sitten joskus enemmän...