Lauantaihan on nyt. Kyllä eilinen meni juuri niin kuin minä sanoinkin. Tuplaunilääkkeitä en kuitenkaan ottanut. Katsoin bb:n juhlalähetyksen ja bb oli koko päivän siinä mulla auki ja jokusen twiitinkin laitoin ja pelailin. En jaksanu mitään aikaan. Mua taas hieman huippailikin. Nooh isäntä tuli sitten illalla puoliysin aikaan kotiin. Juu et yli 12 tuntinen päivä taas tuli.

Nyt meni aamusta kahdeksaksi töihin. Yritin nukkua mutta en saanut unta.Mietin otanko taas melatoniinin mutta empä sit ota. Tekemistä on siit ei oo kyse mutta ku ei vaan saa aikaiseksi aloittaakaan. Olen puhunut miehelle toiveista se toteutuuko ne sitten jää nähtäväksi. Ainakin tuntui että minua kuunneltiin.

Eli sanoin et olisi normaalipäivän töissä ja jos ei oo pakko huomenna mennä olisi kotona. Ja jos saisi 50e niin saatas saunajuomat ja iltaherkut ja huomisellekin jotain hyvää. Kannettas puut saunaan yhdessä ja kenties tuvankin puoli lämmitettäs ja nukuttais siellä.

Luulempa et en saa yksin aikaiseksi mitään ei vaan niiku tajuu yritän alkaa tekeen mut sit jotenkin lopahtaa. Katselen bb:tä (kenties muitaki ohjelmia koneelta) ja pelailen. Ja neulon likalle villasukkia kun se pyysi. Toisen oonki saanut tehdyksi. En ookaan aikoihin muuten neulonut.

Näillä eväillä lauantaihin...