Niin kysyn vain mitä on uni? No juu vitsi, tiedän minä mitä uni oikeasti on. Se on tosi tosi tärkeä osa ihmisen elämässä. Mutta viimeaikoina tuntuu että nukkumatti on ajanut ohitseni kerta toisensa jälkeen ja tuntuu olevan minun viereisellekin kaverillekin hieman liian vähän unihiekkaa tuonut. (oisko syynä lama ;) vitsi vitsi) Tuossa toki oli hetki kun parisen viikkoa sain nukuttua kunnes jostain syystä en. Sitten tuli täysi kuu jonka jälkeen huoli pojasta ja nyt olenkin kuunnellu tuleeko myrsky ikkunasta sisään. Uni kun vaikuttaa mun kroppaankin niin paljon.Niinku kaikilla. Mutta mun aineenvaihdunta on topissa sen takia ja tietty jaksaminen. Tänään täytyy sanoa et oon mä saanu onneksi kolmeen pesään valkiat kun mies toi puita ennen kuin lähti tummua kuskaan kaupunkiin. Myös tiskari ja pyykkäri saatu päälle.

Illasta oiskin sitten perhekodilla jouluruokailu ja samalla pojan tavaroita ja lisää vaatteita haetaan. Lieneekö tuolla paikassa sitten viimeinen kerta laatuaan. Sitäkin tässä odottelen tuleeko taas lisää tietoa tulevasta tänään vaiko huomenna. Se kun tää loppuviikko ois sitten  käsillä jälleen.

Rahakin tässä ressaa. Mies sai  920e liitolta rahaa ja siit 180e jäi onneksi sentään 22pv 170e tulossa ja 23pv 100e mut niil pitääki sit pärjää tammikuun seitsemänteen ja siinä välissä saattaa olla useampikin reissu sitten yhdestä jos toisesta syystä sinne tänne. Siis tuon pojan sijoituspaikan vaihtumisen takia ja likan terapiankin yms. palaverien. Miehen lääkäri ja kuvakin on tässä samaan väliin eli aikalailla varmaan bensaan saadaan rahamme säästellä. Niin siksi todella toivon et se 70e tai joku sen suuruinen hyvänmielen lahjakortti jokupäivä vielä ennen joulua tupsahtaisi tuonne postilootaan. Turhaan toivon.

Pitäisi kai nyt miettiä tähän narinan ja nirinän loppuun jotain positiivistäkin. Oisko se vaikka se et koti on suht siisti vielä siivojien jäljiltä. Poika tulee perjantaina kotilomalle. (vaikka jännittääkin kuinka sujuu).