Mä oon ihan sippi. Siis niin poikki. Menty oltu ja tultu ja sama vaan toistuu. Vaikka koulut loppuu ensiviikon jälkeen niin ne menot ja aikaiset aamut ei lopu. Taksikuskin hommisa kun vaan on oltava kun on yksi autokin. Likalla on nyt kerran viikos kesäkuun ajan musiikkiterapiaa kaupungis (40km suunta) ja heppailua mikä pedagoginen tms. taas toises suunnas saman verran. Sit tietty omat terapiat päälle ja muut pojan palaverit. Pojan asiatkin niin solmus kun olla ja voi. Tummua ny ei enää tartte kuskailla ku se meinaa kahden viikon päästä mennä koko kesäksi mökille 200km päähän.

Oon ollu niin väsy etten oo jaksanu ees kirjoitella. On niin paljon kaikkea ollu lähinnä ikäviä asioita. Ja kämppä ja etenkin vintti on kaaos. Kun vois joku tulla siivoaa sen. Sais vapaat kädet  tosin maksu ois vasta kesäkuun seiska päivä. Noi 4h yms tyypit maksaa tunnilta ihan kaameesti siin menis jo koko mun eläke kun se ei ihan parin tunnin keissi meinaan olis. Ku joku tulis tekee vaiks 10e/tunnin hinnalla siinä kun menee varmaan joku sellaanen 5tuntia tai kuus. Tietty taukoakin saa välis pitää.

Isännällä on työkausi ny. Ihan hyvä kun ollaan oltu kokoajan tiiviisti yhdes niin saa hieman hengittää mut se kuskaaminen si jos tarttee autoa niin on hemmetin rassaavaan ja jos ei tartte autoa niin si oon autoton.

Tänäänkään oo ku pari koneellista pyykkiä saanu pestyä ku vaan tekis mieli nukkua ja nukkua. Tai si jos ei nukkua niin syödä. Oon si koittanu katsoa ohjelmia koneelta ja neuloa ettei menis siihen syömiseen ainakaan. Jospa tässä kesän päälle piristys tuon pyöräilyn suhteen.